I feel insane Every single time I'm asked to compromise 'Cause I'm afraid and stuck in my ways And that's the way it stays So how long did I expect love to outweigh ignorance?

2010-04-30 @ 11:38:44
Såna här ryck får jag ibland, jag raderar alla inlägg jag har på bloggen, känns som en nystart, lämna saker bakom mig. Så är det. Tycks om min nya bloggdesign, visst är den najs? :) Är ni oxå sugna på ny bloggdesign så kika in hos tescho.se, dock måste man ha blogg.se.

Nu ska jag kila hem till mina föräldrar och förbereda inför morgondagen med lite kalas, nämligen min födelsedag! Jag fyller inte år förrän på måndag nästa vecka iofs, men vi firar den lite tidigare :) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback