Bättre att vara överviktig än skitviktig!

2010-05-09 @ 14:59:23



Fick kommentarer på facebook om hur smal jag har blivit o det syns på denna bild. Det syns mkt på armarna, magen har minskat lite oxå och jag får på mig gamla jeans. Glad jag blir att andra ser det oxå!

Lite tips på hur jag gjorde, har gått ner totalt 8 kilo. Jag började först på viktväktarna via internet men sen slarvade jag med det, tyckte det var onödiga pengar och slutade där. Jag gick ner när jag började min praktik och jag tror det beror på att jag rörde mer på mig där än i skolan. Men sen har jag oxå:

  • Ätit mer sallad
  • Bara tagit en portion och inte fyllt på tallriken med mer.
  • Vardagsmotion.
  • Promenader
  • Äter regelbundet
Har fyra kilo kvar till min målvikt och jag känner att jag måste kämpa lite ytterligare då, det här är min plan:

  • Motionera mer
  • Äta mer proteiner till frukost då håller man sig mättare under dagen
  • Röra på mig mer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback