When people can walk away, let them walk. Your destiny is never tied to anybody that left.

2010-05-03 @ 22:14:56


Min födelsedag har varit alldeles lagom, lugn och stillsam :) Har bara tagit det lugnt, läst min mysiga bok och bara varit =) Så nu blir det nog en film sen läggdags. Imorgon är det vårruset som gäller! Jag tänker promenera in den för jogga den kommer jag nog aldrig orka tyvärr. Men jag har kunnat jogga den, vilket betyder att min kondition har blivit sämre. Men den ska bli bättre!

Såg ni Bonde söker fru föressten? Mysiga bönder va :) Hade jag inte varit så rädd för kor och så äckelmagad av allt bajs och kiss och alla stanker så hade jag nog dejtat en bonde :) Tänk så mysiga picknickar man kunde ha ute på landet! Men men, natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback