Födelsedagsångest

2010-05-02 @ 22:09:00
Jag har nog aldrig varit så här bakfull i hela mitt liv, spydde flera gånger på morgonen, fick köra fingrarna i halsen. Har inte gjort annat än sovit idag. Hanna & jag låg i soffan som två ursketna äpplen och kollade på film. Sen har jag bara sovit och knappt ätit nåt.

Men kvällen igår var super, vi var ett gäng på harrys, dansade och pratade gamla minnen. Johan skulle ju klart börja sjunga "ja må hon leva", men jag tror inte det var många som hörde :S Alltid trevligt och träffa gamla kompisar oxå. Jag tror faktiskt inte jag skämde ut mig en enda gång? Och jag tyckte faktiskt inte att jag var så full. Men det måste jag ha varit med tanke på som jag spydde i morse!

Imorgon fyller jag år. Tiden går så fort. Jag brukar bli så deprimerad. Men jag har ju ändå åstadkommit vissa grejer ändå. Jag har hittat rätt yrke äntligen, och fått mkt bra erfarenheter, speciellt min praktik. Det enda som jag stör mig på det är att jag inte har körkort än, men det kommer. Jag håller ju på iaf. Sen har jag ingen sambo och inga barn, inte ens ett husdjur. Men jag är ju bara 23?

Kommentarer

Postat av: Catrin

Hej bruden!

Har varit 23 år i lite drygt 3 månader, o kan meddela att meddela att det känns ingenting! ;P

Lika fin, lika go och glad som alltid e du! ^^

Ps. Dock finns de massa klubbar i Malmö som har 23-års gräns i dörren! Ds.

Kramkram!

2010-05-03 @ 03:06:56

Postat av: anki

haha okej bra inga värk i lederna o ryggen då och lite smått senil :P men positivt med 23 års gräns :)

2010-05-03 @ 09:41:53
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback