Be who you are, and say what you feel, because those who mind dont matter, and those who matter dont mind

2010-04-30 @ 22:16:21


Såg precis klart på Edward Scissorhands, en riktig mysfilm, och tårar kommer alltid i slutet. Jag vill bara krama om karaktären Scissorhands, han är som ett litet barn, så oskyldig. Johnny Depp är verkligen en talang. Funderar på en film till, Gilbert Grape eller Beetlejuice? Hm.

Vi får väl se, jag ångrar iaf inte att jag inte gick ut ikväll, jag hade aldrig orkat det. Jag firar valborg med mysbyxor, film & chips istället :) En kopp te nu iaf och en till film eller läsa. Jag säger godnatt nu iaf och glöm inte och svara på sanningens ögonblick! Make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback