For every girl with a broken heart, there is a boy with a glue gun!

2010-05-04 @ 22:52:05


Känns otroligt skönt nu efter en 5 km promenad och en varm dusch, vad duktig man har varit! Och imorgon är det cykling 8 km för min del och klippa mitt hår, ska bli skönt! Sen på torsdag far jag iväg till Malmö och umgås med kära vänner, jag behöver det.

Hoppas ni har haft en supermysig dag! Sitter och lyssnar på en skön 80 tals låt, vad jag säger ordet skönt helatiden. Skönt, skööönt, skööööönt! Haha.

Hart lärt mig en läxa idag: Aldrig lägga ner energi på de som inte lägger ner nån tillbaka, en läxa jag alltid får lära om. Men så är det. Det är så lätt och lägga ner energi på andra.. fan jag ska skita i det nu! Godnatt!

Kommentarer

Postat av: emelie -

Jadu, det undrar jag också så nu får det vara nog! Inge mer gråtande över honom!



Super gullig ju :)

Allt bra med dig ?

2010-05-04 @ 22:59:51
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback